?

Log in

i live in a bubble
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 16 most recent journal entries recorded in teegs_rox's LiveJournal:

Wednesday, January 4th, 2006
6:11 pm
2006
omg 2006!!! i feel so old!!!

and it seems like its been ages and ages since ive seen any of my cornerstone buddies and im missing everyone *sobs*
Wednesday, November 30th, 2005
6:02 pm
schoolies!!!
hey how totally RAD was schoolies?!?!? yay!!!

i will now attempt to write some of my fav moments. although there are WAY to many to write, but ill try and condense them.

1) OMG i met THE HOTTEST GUY!!! and he was really really really really really nice as well, which is a bonus :P ahhhh *sigh* dreamy...

2) sat night. not exactly the most fun at the time, but looking back, it was soooo funny. there were these 6 or so girls in the hotel where i was staying and some of them were chucking up and the rest were just so totally female and they were crying and telling me how ugly they were and how they only hooked up with 4 guys last night and their frends hooked up with 7...but anyway. i digress. so there were these girls chucking up and so i went to go see if they were ok and i got them water and put them to bed and stuff. they were screaming and there like "OMG IM GOING TO DIE!!!" and im like "sweetie, your pissed and throwing up. your not going to die." haha and then the next morning i walked past the balcony and they were sitting up there and they looked at me and one of them yelled "hey thats the girl that saved our lives last night!!! we love you!!!" and then they all started jumping up and down and i was scared they were gonna fall of the balcony but it was funny cuz they actually thought i had saved there life...good times.

3) this guy that was tripping so bad...but it was so funny. he kept trying to hug me and he was like hanging off me telling me that im beautiful and that he loves me...blah blah blah...if he wasnt tripping he wouldnt be saying that..but it was just so funny...and then i saw him the next day at the crown and he came running up to me and hes like "the first time i saw you i knew you were the right girl for me..." and thats all i herd cuz i ran away :P

i think those are my top three moments to remember from schoolies...oh, that and walking down the main street of victor with my best friend singing kumbayah and trying to walk in a straight line, but i kept falling over...and then i saw a streaker and almost fainted...from fright!!! oh, and the time where ben and tim locked me in a room with my best friend and another chick and we were singing really loud and i fell off the bed about 50 times and i have the bruises to prove it!!!

omg it was sooo good i wanna go back there!!!

good times.

Current Mood: soooo overtired!!!
Tuesday, November 22nd, 2005
8:58 pm
one more to go!!!
ahhhh im soooo excited!!!! yay only one more exam to go and then im DONE FOREVA!!! hey jem how did your history exam go??? was it good? i was thinking of you on mon morning, i was at home sick in bed, so i had plenty of time to think of you. and i was sending all my brain power to you, did you feel the smart vibes??? :P HAHA OMG your finished!!! and this time tomorow i will be finished too!!! yay!!!

Current Mood: groggy
Tuesday, November 15th, 2005
3:03 pm
FINISHED!!!
WINNER!!!

HA im sooo glad that bio is ova, i can breathe!!! yay...hey jem, how mch study dd u do??? i thnk i dd a total ov...um...half a hour??? maybe??? lol :P ru pumped 4 drama??? i cant wait lol NOT!!! i havnt evn GOT COSI!!! oh wel...looks like my essay is gona be totaly enthraling and full ov useless info that is completely INCORRECT LOL...newaz...im so lukn 4wrd 2 a conversation that is not skl related!!!

SCHOOLIES !!! *YAY*

Current Mood: what the hell is chipper???
Saturday, November 12th, 2005
7:48 pm
what the ....?
guys the WIERDEST thing just happened!!! i think im actually going to die!!!

my ex-boyfriends uncle just rocked up at my house.

ok, so that slightly wierd, considering ive never even met his uncle...but it gets even wierder!!!

he said to me: your tegan right??? and im like...uh, yeah.

he then goes...wait for it...

ive been thinking about you lately (wtf???). **** (his nephew, my ex) came over the other day and we were talking about you (this is where i really started to get freaked out) and he said its taken him a long time to realise, but he really thinks that you are the right girl for him!!!

like, OMG!!! i went out with this guy when i was in year 7, and i havent seen him for about 3 years!!! is it just me, or is that just SLIGHTLY wierd???

so he says:

ive been talking to your dad about it (i didnt even know my dad KNEW this tripper) and we have both decided that there is something about you two that just clicks.

so ive just come over to talk to you about it and see what you think...??!?!?!?!

uh...

what am i supposed to say??? i am soooo wierded out right now!!! im actually officially FREAKED OUT!!!!!!!

this is actually the WIERDEST thing that has EVER happened to me!!!

Current Mood: shocked
7:44 pm
omg im going NUTS!!! ive been doing bio study for the WHOLE day and my brain is soooo full!!! and ive learnt a grand total of two things the whole day.

1. a cabbage has 38 chrosomes

2. handel and scarlatti were born in 1685, which is the same year that j.s. bach was born!!!

im really really really really hiperactive and i cant sit still. bio is REALLY boring!!!

Current Mood: crazy
Friday, November 11th, 2005
9:19 pm
bio stuff
hey jem (and keckert if youre reading this)!!!

WINNER!!!

guess what ive been doing??? studying for bio

*gasps*

and ive worked out a way to remember something so i thought id share it with you.

hypertonic: a solution what has more solute than another solution

hypotonic: a solution what has less solute than another solution

isotonic: the same

guess how i remember it???

hypo...kypo!!! as in kypo forest!!! like, there is no people that live there (like strath...or belvedire!!!) and so...there is less people in kypo, and there is less solute in a hypotonic solution!!!

WINNER!!!

how good am i???

hehe...i wont be forgetting those words in a hurry!!!

damn im good :P

and ive been learning all about meiosis and mitosis...riveting stuff!!!

i thought, seen as i dont know ANYTHING and this exam is worth 50% (?) of our grade, that i better at lease put in a few minutes of study :P not that knowing hypertonic, hypotonic and isotonic will allow me to pass if thats the only thing i know, but OH WELL!!!

shivers this is almost as long as one of your entries!!! ALMOST ...not quite!!!

oh, and the reason i said im turning into you isnt the same reason why i was annoyed, they were completely un related.

im turning into you becoz im getting addicted to this blogging thing, and am constantly wirtting in this lj for no reason whatsoever, and to make it worse, ive now joined that forum.xeverplay thing!!!

ahhhh im melting!!!

*melts*

*shrivels*

hehe

keep it real homie :P

Current Mood: jubilant
7:03 pm
hey jem
jemma

im turning into you!!!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

haha

Current Mood: pissed off
Thursday, November 10th, 2005
2:33 pm
im actually going to DIE
I HATE BIO!!!

this lj has become my emotional punching bag!!!

i feel like throwing a temper tantrum

but being the mature 17 year old i am

i wont

so ill just sit here and sulk instead

*pouts*

*sulks*

i havent even started ne bio revision yet!!!

*ahhh*

Current Mood: aggravated
Tuesday, November 8th, 2005
2:33 pm
i have NO motivation!!!
i have sooo much due...but i really cant be bothered doing it!!! i have like freaking 8 wirtten pieces of work that were supposed to be handed up last week...AND I STILL HAVENT STARTED THEM!!! hehe :P

oh well

thats life

peace out homies.

Current Mood: indifferent
Monday, November 7th, 2005
7:34 pm
i hope life isnt one big joke...cuz i dont get it!!!
hey its all over!!!

no more mc comish

no more poetry

no more being told im crap

no more ENGLISH!!!

Current Mood: jubilant
2:47 pm
YAY FOR ME!!!
YAY i now have 2 friends!!! yay for me!!!

Current Mood: crazy
Saturday, November 5th, 2005
11:13 am
y dus it make me so sad wen i think bak 2 that time? is it yearning 4 past happiness...is it the knowledge ov wat came l8r...why? why dus wat was beuatiful suddenly shatr in hindsight bcuz it concealed dark truths? sometimes da memry ov hapyness canot stay tru bcuz it endd unhapily. bcuz hapyness is onli real if it lasts 4eva? bcuz things alwaz end painfuly if they contained pain, conscious or unconscious, all along? but wat is unconscious, unrecognised pain? is this wat sadness is all about? is it wat overcomes us wen beuatiful memrys shatr in hindsight bcuz the remembrd hapyness fed not on actual circumstances but on a promise that was not kept?

Current Mood: gloomy
Thursday, November 3rd, 2005
4:50 pm
AAAAHHHHH
aaahhh i hate drama!!! why do we have to do these stupid freaking reviews??? who the stuff invented drama reviews??? they deserve a bullet. and they production report. what the hell??? 2000 freaking words!!! ill tell SSABSA where to put there 2000 words. pretty much i have to say "our class hated each other and we had a blackout and we had no teacher but apart from that the play was good" and make it 2000 words long!!! no freaking way!!!

heh i feel better now :)

Current Mood: cranky
Wednesday, November 2nd, 2005
7:08 pm
good times
this thing realy is a gud procrastinteor tool. its my friend now. its almost as fun as my msn space blog (go there, its a lot ov fun: spaces.msn.com/members/orangeisthenewpink/) awww guys im really sad theres no more lessons that i can wag, theres no more getting kicked out ov da liberary, theres no more getting in truble for not wearing my hat, theres no more getting told about da 30 centimeter rule between boys and girls, theres no more demerets for wearing jewlrey, theres no more getting in truble for talking during devotion, awwww theres no more school!!! yay im a bit excited tho!!! hey jem, does my body drive you WILD with desire?!?!  heh...thats like the only quote i know!!! that and..."screw maxamilien!!!" "i do" "so do i"...HA!!! im screwed!!! haha...pun intended...heh i think ive been around mr bell for WAY too long, my jokes are getting almost as bad as his. ill just say im practising from when i become a music teacher!! HA!!

geez im good!!! (just thought id add that :P)


Current Mood: nostalgic
Saturday, October 29th, 2005
6:32 pm
the very beggining
hey this things kool!!! this is my first entry so i beter make it gud. yesterday was my very last day ov skl. i cryed. it was very emotional. um i dont have much else to write. i have been studying today...a first in the life of tegan!!! my brain is soo full if i do ani more study in da nxt month im gonna hava brain atak!!! HA
About LiveJournal.com